et

TINGIMUSED | KONTAKT: (+372) 5333 2622 | info@konradapartments.ee

Tingimused

KONRAD APARTMENTS MAJUTUSE TINGIMUSED

1. Mõisted:
1.1. Majutusasutus – Konrad Apartments (Küütri 8, Tartu 51007) majutusasutuse operaator
1.2. Klient – Konrad Apartments külaliskorteri broneerija
1.3. Korter – Konrad Apartments külalistkorter ehk apartment.

2. Broneerimine ja maksmine
2.1. Klient saab ülekandega enne saabumist kodulehekülje kaudu, kohapeal makseterminali kaudu või sularaha kohapeal. Kohapeal tasumine toimub sisseregistreerimisel.
2.2. Erandjuhtudel (näiteks soodushinna saamiseks, kõrghooajal vms) võib majutusasutus korteri broneerimiseks küsida ettemaksu 30%-100% kogusummast. Ülejäänud tasutakse kohapeal sisseregistreerimisel, kui muul viisil kokku ei lepita.
2.3. Juhul, kui klient soovib pikendada oma kohalviibimist korteris, tuleks informeerida sellest ette vähemalt 2 tundi enne check-out aega. Majutusasutus ei saa garanteerida vabade korterite olemasolu.

3. Check - in ja Check - out
3.1. Check-in toimub tavapäraselt kell 15.00 või lepitakse iga Kliendi puhul eelnevalt eraldi kokku.
3.2. Korteri võtmed antakse iga Kliendi puhul üle individuaalselt ja eelnevalt majutusasutuse kontaktide kaudu kokkulepitud ajal majutusasutuse aadressil Küütri 8, Tartu 51007.
3.3. Korter peaks olema Kliendi poolt vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kella 12.00, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

4. Majutuse hinnad
4.1. Kõik majutuse hinnad on olemas majutusasutuse koduleheküljel www.konradapartments.eu.
4.2. Kõik majutuse hinnad on toodud ühe korteri kohta ühe päeva majutuse eest.
4.3. Majutusasutus pakub erinevaid soodustusi püsiklientidele ning pikemaajalistele korteri broneerijatele. Soodushinnakirja saamiseks tuleb Kliendil pöörduda majutusasutuse poole.
4.4. Majutusasutusel on õigus muuta hindu.
4.5. Hinnad sisaldavad puhast voodipesu, käterätikuid ja hügieenitarbeid (vastavalt broneeringus kokkulepitud inimeste arvule), köögitarvikuid, koristusteenust üks (1) kord nädalas, kõiki tarbimiskulusid mõistlikus ulatuses (vesi, kanalisatsioon, küte, elekter, prügivedu), Wifi internetiühendust.
4.6. Auto parkimine on võimalik avalikus tasulises parklas.
4.7. Koristamine toimub enne sisseregistreerimist ning igal seitsmendal (7.) päeval kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
4.8. Kliendil on õigus tellida erakorralist koristusteenust ja voodilinade ning rätikute vahetust hinnaga 20 eurot / kord. 
4.9. Korterid sisaldavad köögimööblit koos tehnikaga (ahi, pliit, nõudepesumasin, õhupuhasti, külmik, veekeetja), lauanõusid, toiduvalmistamise riistu, telerit, mööblit, valgusteid, pesumasinat (va. korter 1), triikimisvahendeid (Kliendi eelneval soovil), pesureste (Kliendi eelneval soovil) jms.
4.10. Majutusasutuse minibaari toodete eest maksab Klient vastavalt majutusasutuse hinnakirjale täiendavalt majutusasutusest väljaregistreerimisel.

5. Majutusettevõtte reeglid.
5.1. Klient peab korterist lahkumisel kontrollima, et uks oleks lukus.
5.2. Ärge lubage võõraid enda korterisse.
5.3. Kõik korterid on suitsuvabad. Suitsetamine on lubatud vaid selleks ettenähtud asukohas majutusasutuse esisel hoovil ning katuseterrassil. Kui Klient suitsetab selleks mitte ette nähtud kohas, kohustub ta maksma trahvi 200 eurot.
5.4. Kortereid ei või korraldada pidusid.
5.5. Korterist pole lubatud asju kaasa võtta (va. vihmavari, mis tuleb hiljemalt väljaregistreerimisel tagastada)
5.5. Majutusasutus ei vastuta Kliendi isiklike asjade kadumise eest. Korteritest leitud esemetest teavitatakse Klienti e-posti või telefoni teel. Leitud asju säilitatakse maksimaalselt 3 kuud.
5.5. Kui Klient käitub agressiivselt või lärmakalt teiste majutusasutuse klientide, naabrite või majutusasutuse töötajate suhtes, on Klient kohustatud maksma leppetrahvi 300 eurot ning hüvitama tekitatud kahjud.
5.5. Lemmikloomad pole korterites lubatud.
5.6. Korterit tuleb kasutada sihtotstarbelistel eesmärkidel ning korras hoida. Vett ja elektrienergiat tuleb kasutada säästlikult.
5.6. Korteris asuvate esemete (muuhulgas punktis 4.9 nimetatud) kadumisest ja nende kahjustamisest tuleb koheselt teavitada majutusasutust. Kui esemed on kadunud või vigastatud Kliendi süül, siis Klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima tekitatud kahju vastavalt majutusasutuse hinnakirjale.
5.7. Majutusasutus ei vastuta temast mitte sõltuvate rikete ja avariide eest (nt. seadmete tehnilised rikked, häired kommunaalteenustega varustamisel jms).
5.8. Majutusettevõte ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest korterist.
5.9. Majutusasutuse öörahu algab kell 23.00 ning kestab kuni 07.00.

6. Tühistamine.
6.1. Majutusettevõte ei ole vastutav halva ilma, haiguse, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.
6.2. Klient on kohutatud tasuma broneeringu tühistamise eest vastavalt alljärgnevale:
6.2.1. Klient teatab broneeringu tühistamisest ette vähemalt 7 ööpäeva (168 tundi) – tühistamise tasu 0 eurot.
6.2.2. Klient teatab broneeringu tühistamisest ette 2 (48 tundi) kuni 7 ööpäeva (alla 168 tundi) – tühistamise tasu 50% esimese öö hinnast.
6.2.3. Klient teatab broneeringu tühistamisest ette alla 2 ööpäeva (vähem kui 48 tundi) – tühistamise tasu 100% esimese öö hinnast.
6.2.4. Kliendi mitteilmumise korral tuleb Kliendil kinni maksta kogu broneeringu maksumus.

-